среда, 31 марта 2021 г.

Смійтесь на здоров'я!

 1 квітня - Міжнародний день сміху!         презентація "Смійтесь на здоров'я" 


Достовірно не відомо, як і в якій країні з'явився День сміху (День дурня). Але сьогодні це вже не так важливо, оскільки 1 квітня вважається загальновизнаним святом гумору та веселощів.

Як показують соцопитування, більше 70% людей збираються розіграти кого-небудь зі своїх знайомих. Причому все по тих же опитуванням найбільше каверз слід очікувати від студентів і, як не дивно, людей, що займаються бізнесом і мають свою фірму, зате бабусь побоюватися не варто, хоча може все і навпаки, адже на перше квітня жартують всі.  корисно для здоров'я! 

Про цікаві факти щодо користі сміху ви можете узнати з моєї презентації "Смійтесь на здоров'я" 
Бажаю всім провести цей день весело!!! 

Комментариев нет:

Отправить комментарий